Concedides noves mobilitats d’alumnat GM

Finalment, s’ha publicat la resolució de l’adjudicació d’estades de mobilitat Erasmus+ dels centres que formen part dels consorcis de mobilitat KA121 i KA131 del Departament d’Educació, per tal que l’alumnat i el professorat d’ensenyaments professionals facin estades formatives en empreses, entitats o centres educatius d’altres països durant el curs acadèmic 2023-2024. Aquesta publicació ha portat una gran demora, que ha fet que nosaltres i molts altres centres a Catalunya ens plantegessim haver de cancelar les mobilitats d’aquest curs.

Però ens posem les piles i comencem a fer tots els tràmits possibles perquè el nostre alumnat de GM pugui gaudir de l’experiència de fer les pràctiques a l’estranger i millorar les seves habilitats professionals i personals, i de pas, ajudar a que tots nosaltres també millorem una mica amb el que ells aprendran i compartiran amb nosaltres.

Podeu consultar la resolució en aquest enllaç i podreu veure que a l’Insitut Joan Ramon Benaprès se li han concedit les següents mobilitats d’estudiants:

• 1 a La Rochelle, França, de 32 dies
  • 3 a Kalamata, Grècia, de 90 dies cadascuna