Dimecres 21 de desembre, Nadal al Benaprès

Benvolgudes famílies,

El dimecres 21 de desembre és el darrer dia lectiu de l’any i per això celebrarem el nostre Nadal. El programa de les activitats és el següent:

Batxillerat i ESO

De 8.30-9h. Aula Tutoria

De 9 a 11h. Tallers.

D’11 a 11.45h Descans. Hi haurà servei normal de cafeteria

D’11.45 a 13h. Amic invisible / pica pica a la tutoria

13h. Obertura de portes

CCFF i PFI

L’alumnat farà horari de 8.30h a 13h. A primera hora el professorat passarà llista a l’espai assignat i els distribuirà per les activitats que faran durant el matí. S’han de dirigir tots a la cantina i el menjador escolar.

No hi haurà servei de menjador; serà take away. Per reservar-lo, poseu-vos en contacte amb l’administradora, a factures@iessitges.cat

El mateix dimecres 21 l’alumnat de 2n de batxillerat s’encarregarà de gestionar les activitats següents:

Recollida d’aliments en col·laboració amb Càritas Sitges. Els aliments s’han de portar el mateix dia 21 de desembre, no abans. L’alumnat de 2n de batxillerat s’encarregarà de recollir-los per les aules o al vestíbul i preparar-los per portar a Càritas. Des de l’entitat ens demanen que els aliments que es recullin tinguin les característiques següents:

• aliments envasats,
  • amb data de caducitat llarga,
  • llegums,
  • llets vegetals,
  • etc.

Ens han comentat que de llet normal, en tenen ja suficient.

Recollida de joguines en col·laboració amb Creu Roja Sitges. Les joguines s’han de portar el mateix dia 21 de desembre, no abans. L’alumnat de 2n de batxillerat s’encarregarà de recollir-les per les aules o al vestíbul i preparar-les per portar a Creu Roja. Des de l’entitat ens demanen que les joguines que es recullin tinguin les característiques següents:

• per a nens i nenes de 0 a 12 anys
  • noves