Dilluns comencem

Benvolgudes famílies,

Us presentem el pla d’organització obertura centre benaprès aprovat ahir pel Consell Escolar on hi trobareu totes les mesures d’organització condicionades per les recomanacions del Departament de Salut i Educació en el marc la pandèmia de la Covid. En recomanem la lectura a tothom.

Un altra de les recomanacions del Departament és que s’exigeix que cada alumne/a lliuri la declaració responsable. Aquesta és lliurarà el proper dilluns a cada alumne/a, i s’haurà de retornar al dia següent, el dimarts 15. A partir de dimarts no podrà accedir al centre cap alumne/a sense la declaració signada per la família.

Us hem de comunicar també que només s’han fet dues xerrades informatives per a les noves famílies d’ESO i Batxillerat. Aquest curs avançarem les dates de les que són les habituals xerrades amb la tutoria de cada ensenyament. Aquestes seran telemàtiques també.

Per últim, us recordem que en l’anterior article “inici de curs 2020-21”  podeu consultar l’horari del primer dia, les mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la covid-19 a les escoles i també els horaris d’entrada i sortida dels diferents ensenyaments per tot el curs lectiu. El dilluns 14 a l’entrada se’ls comunicarà el grup i aula assignat.

Bon inici de curs a tothom.

1. Susanne Atkins-Krüger

El Suro virtual existe en Castillano tambien? Es importante que todos comprendan los informaciones de Benapres.