Continuem potenciant l’Anglès i el plurilingüisme a l’institut. Generació plurilingüe (GEP).

Volem presentar a tota la comunitat educativa les moltes activitats que estem realitzant o realitzarem al llarg d’aquest curs per a millorar la competència lingüística en anglès de l’alumnat i per donar visibilitat i potenciar el plurilingüisme al nostre centre.

El curs 2015-16 vam començar a realitzar activitats didàctiques o unitats de diferents matèries i mòduls no lingüístics en anglès, per augmentar l’exposició de l’alumnat a aquesta llengua i perquè l’utilitzéès en diferents contextos i ajudéès a l’aprenentatge, i això s’ha traduït en un projecte d’innovació pedagògica anomenat Generació Plurilingüe (GEP), que ja compleix el 4t any. Som centre GEP des del curs 2016-17 i cada any és major el nombre de professorat format i acreditat que s’implica en el projecte amb l’objectiu de millorar la qualitat de l’ensenyament.

Aquestes són les actuacions que farem aquest curs i que desitgem poder consolidar i ampliar el proper any:

1TRIM

2TRIM

3TRIM

1r ESO: Socials a tots els grups

x

1r ESO: Tecnologia (projectes)

x

1r ESO: Experimentals (projectes)

2n ESO: Matemàtiques grup A

3r ESO: Matemàtiques grups 4 i C [un dia a la setmana]

x

3r ESO: Optativa de VIP (cada trimestre canvia el grup)

4t ESO: Matemàtiques

1r: M8 Recursos Humans

2n: M7 UF 5: Turisme rural

x

A més a més, als voltants de Sant Jordi celebrem la Setmana de les Llengües, on posem en relleu totes les llengües que es parlen a l’institut i que sempre ens sorprèn gratament. Som molts i de procedències molt diverses, i convé ser-ne conscients i reconèixer que la convivència no és només fàcil sinó també enriquidora per a tothom. Aquest any serà la nostra III Setmana de les Llengües i ens encantaria que ens féssiu arribar idees per a la celebració.