Comunicat del lliurament de butlletins

Benvolguts/Benvolgudes,

Us comuniquem que, degut a diferents incidències en el funcionament de l’eina que gestiona les qualificacions i l’emissió d’informes dels alumnes dels centres educatius públics de Catalunya, les qualificacions i els informes de l’avaluació final s’estima que us els podrem lliurar a partir del dimarts 25 de juny. Us confirmarem l’hora tan aviat com els puguem tenir.

També, us comunicarem la data i hora pel lliurament de les qualificacions i els informes extraordinaris. Previstos a partir del 27 de juny.

Us agraïm a l’avançada la vostra comprensió i us desitgem un bon estiu.

1. Esther

Buenos días, mi hijo la próxima semana estará fuera de Sitges.
    ¿Cómo podemos hacer para recoger las notas? ¿Puede pasar otro niño a recoger notas con autorización de los padres?