Arrenca la Setmana de les llengües!

Comença al Benaprès la 6a edició de la Setmana de les llengües. Com ja és costum per aquestes dates, l’institut expressa la multiculturalitat que hi conviu amb murals, activitats, vídeos, entrevistes… realitzats per alumnat de tots els nivells.

Avui ja s’han pogut veure per l’institut les frases fetes preferides d’alguns alumnes amb les seves llengües maternes, també hem pogut escoltar música en diferents idiomes pel passadís o podeu trobar al web les primeres entrevistes realitzades per l’alumnat de periodisme.

Estigueu atentes i atents pels passadissos del centre i també a les nostres xarxes socials per impregnar-vos d’idiomes i cultures d’arreu del món!