10 alumnes més d’Erasmus

Durant els mesos d’abril i maig 10 alumnes més de CFGM i CFGS gaudiran d’una mobilitat Erasmus de tot 1 mes i 1 alumna farà un Erasmus Pro, que significa que l’estada és de llarga durada, de 3 mesos en el seu cas.

Són representants de la majoria de graus que fem al centre: Pastisseria i Forneria, Cuina i Gastronomia i Serveis en Restauració, en el cas de GM; i Direcció de Cuina i Serveis, i Gestió d’Allotjaments Turístics i Guia Turístic, en el de GS.

Les destinacions també són variades: Barcelos (Portugal), La Rochelle (França) i Périgueux (França). A totes aquestes ciutats comptem amb la gran ajuda dels centres socis i de les persones referents i coordinadores de la mobilitat internacional, que han gestionat la cerca de les empreses que acolliran al nostre alumnat, i també d’un allotjament adequat i assequible, que no sempre és una tasca senzilla. Tanmateix els hem d’agrair que rebin als estudiants al punt d’arribada i els acompanyin fins la residència o apartament i els presentin a les empreses.

Aquest any hem fet una aposta clara per la internacionalització del Benaprès en el sentit d’ampliar les opcions de mobilitats a tots els Cicles Mitjans i començar a treballar també l’ESO i el Batxillerat, sense deixar de banda al professorat, que també gaudirà de cursos professionals a l’estranger, jobshadowing (períodes d’observació) i visites preparatòries de col·laboracions a centres socis. Tot plegat impulsat amb la voluntat de millorar el nostre institut i la qualitat de l’oferta formativa.

Desitgem una experiència inoblidable a tot aquest alumnat que marxa d’Erasmus i que a la tornada ens ho explicaran aquí mateix, a l’Àgora. I continuarem treballant  per ampliar la xarxa de socis i donar resposta a diferents interessos i necessitats de la nostra comunitat educativa.