Intercanvi a Bèlgica

Bona día!

Jo soc l’Abril Torras, alumna de quart d’ESO. He tingut l’oportunitat de fer un intercanvi a Bèlgica durant tres setmanes, i ha sigut una experiència molt bonica i interessant. Hi he anat amb dos companys de l’institut i hem compartit aquesta experiència en què hem conviscut amb famílies i hem anat a un institut diferent.

Durant l’estada, hem anat a classes amb alumnes d’allà, i això ens ha ajudat a conèixer com és el seu sistema educatiu i a millorar els idiomes. També hem fet excursions i activitats per diferents ciutats, de manera que hem pogut conèixer millor la cultura i la manera de viure del país.

A nivell personal, aquesta experiència m’ha ajudat a ser més independent i a adaptar-me millor a situacions noves. Viure en un altre país, encara que sigui per poc temps, et fa aprendre moltes coses.

Crec que fer un intercanvi és una experiència molt recomanable perquè no només aprens a classe, sinó que també coneixes gent nova, altres cultures i obres més la ment.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut