Bones festes!

L’Institut Salvador Espriu us desitja un bon Nadal i un 2023 ple d’il·lusió, amor, salut i pau.
Aquí us deixem les postals de Nadal guanyadores i finalistes d’aquest any de les dues categories:

Guanyador: Hamidu Conteh de 1r C
2n premi: Malak Hmiza de 1r A
Guanyadora: Danna Nicol… Llegeix més»

Premis “Relatos de otoño”

Des del Departament de Llengua Castellana i Clàssiques estem entusiasmats de compartir amb tots vosaltres les guanyadores de la 4a Edició del Concurs literari “Relatos de otoño”.
Les premiades són les següents:
Categoria A:
– 1r premi (guanyadora) pel relat Un último baile bajo la luna roja de Lina Chen… Llegeix més»

Extraescolars esportives a l’Espriu

Tornen les activitats esportives extraescolars de FUTBOL i VOLEIBOL a l’Espriu. Comencem l’11 de gener!
Horaris: dilluns i dimecres de 16 a 17 h
Preu: 12€ per tot l’any
Si vols inscriure’t a una de les dues activitats, cal que portis omplerta i signada per la família una autorització. Pots demanar-la al teu… Llegeix més»

Aprenem sobre l’energia amb el CILMA

El Consell d’Iniciatives Locals per al Medi Ambient (CILMA) a través dels educadors ambientals de La Cooperativa la Copa; ha portat a terme l’activitat de dinamització Tu tens l’Energia amb els alumnes de segon d’ESO. Es tracta d’un recurs pedagògic que té com a objectiu fer… Llegeix més»

PTT de Vendes organitza una QUINA SALTIDÀRIA

Aquest any el grup del PTT de Vendes de Salt han creat la marca JES (Joves Emprenedors/es de Salt). Sota aquesta marca estan treballant projectes de solidaritat, entre els quals destaquem la col·laboració amb el centre de distribució d’aliments, la campanya de donació de sang… Llegeix més»

Concurs Mostra els teus experiments

Vols convertir-te en un científic durant unes hores? Participa al concurs Mostra els teus experiments!
Per participar-hi només heu de gravar-vos fent un experiment casolà. Això sí, prioritzeu la vostra seguretat i si podeu, feu-lo amb la supervisió d’un adult. Primer de tot, planifiqueu bé, acompanyeu… Llegeix més»

A l’Espriu som científics!

Alumnes de quart d’ESO de Ciències i Tecnologia i el Departament d’Experimentals de l’Espriu han organitzat aquests dies la 4a Fira de la Ciència, amb experiments, xerrades, visita a la UdG i concurs inclòs. La Fira, que es va fer al porxo del pati, va… Llegeix més»