Aprenem sobre l’energia amb el CILMA

El Consell d’Iniciatives Locals per al Medi Ambient (CILMA) a través dels educadors ambientals de La Cooperativa la Copa; ha portat a terme l’activitat de dinamització Tu tens l’Energia amb els alumnes de segon d’ESO. Es tracta d’un recurs pedagògic que té com a objectiu fer conèixer els tipus d’energia que ens envolten i que utilitzem en el nostre dia a dia, així com les principals fonts d’on provenen, paral·lelament reflexionar sobre el consum energètic i què hi podem fer nosaltres.

A classe s’han introduït els conceptes d’energia renovable i energia no renovable i s’ha fet especial èmfasi en el coneixement d’una instal·lació de plaques solars fotovoltaiques. Els alumnes van escoltar les explicacions del tècnic ambiental sobre el convertidor que hi ha a la primera planta de l’institut, i que transforma l’energia de les dues plaques solars que té l’Espriu, les quals una part de l’alumnat després van visitar.