Antics i Amics

L’Institut Espriu té una llarga història, des del 1976. Molts milers de ciutadans hi han estudiat, ensenyat, hi han portat els seus fills o en parella o parnets d’antics i antigues alumnes; hi ha innumerables col·laboradors. Tenim milers i milers d’amics i amigues.

Estem creant l’ Associació d’Antics alumnes, docents, famílies i també altres persones – els amics – que valoren la tasca de l’Institut: els “Antics i Amics de l’Espriu” ens estem, mobilitzant (informa-te’n i dona’ns suport aquí).

La presentació del 13 de març va permetre establir unes bases. Aquí es pot consultar la Presentació feta i hi ha un pla de treball. La pròxima reunió telemàtica s’ha previst per al 24 abril. Contacte per e-mail.