Actualitat! – Breaking News

• Per al dijous 28 hi ha convocada una vaga de professionals: no es pot garantir la normalitat en el servei.
    • S’ha obert el termini per rebre proposicions per al servei de neteja des de 2022
    • Des de dilluns 4 octubre, projecte “Speak up!”, amb docents d’anglès de Maxwell Academy [Info: Departament d’Idiomes]
    • Ja està en marxa l’extraescolar “Aprenc a organitzar-me” per a 1r d’ESO, ofert per L’Atzavara. Centre d’estudis [Info: tutors/es de 1r d’ESO]
    • Podeu veure les pantalles de l’Institut, en temps real, aquí

L’Associació de Famílies (AFA) de l’Espriu concedeix 45 beques a l’excel·lència i a l’esforç

Aquest dijous 14 d’octubre l’Associació de Famílies (AFA) del centre ha lliurat 45 beques a estudiants de l’Espriu per un import global de 1.800 €. Als alumnes becats, se’ls ha reconegut pel seu esforç i treball durant el curs acadèmic 2020-21. S’atorguen en dues categories:
(a)… Llegeix més»

Primers dies de curs: dinàmiques a l’ESO

Durant els primers dies de curs l’alumnat d’ESO ha pogut gaudir d’activitats d’acollida i de retrobament.
La Comissió de Convivència conjuntament amb el Departament de Diversitat hem organitzat un intensiu de dinàmiques de grup amb l’objectiu de poder-nos conèixer, crear relacions positives i cohesionar els grups.
Llegeix més»

Horari inici de curs 13 de setembre

Primer dia de classe, 13 de setembre
Entrada 5 minuts abans de l’horari indicat per la porta lateral de ferro (Av. Folch i Torres).
Cal portar el primer dia estoig, motxilla i no oblidar-se la mascareta.

• 1r d’ESO: 9-11.45 h (amb petit pati enmig)
  • 2n d’ESO: 9.30-11.30 h
  • 3r d’ESO: 10-12 h
  • 4t d’ESO: 10.30-12:30 h