A l’Espriu som científics!

Alumnes de quart d’ESO de Ciències i Tecnologia i el Departament d’Experimentals de l’Espriu han organitzat aquests dies la 4a Fira de la Ciència, amb experiments, xerrades, visita a la UdG i concurs inclòs. La Fira, que es va fer al porxo del pati, va incloure experiments diversos i estava adreçada a l’alumnat de primer a tercer de l’ESO. Tampoc no va faltar una xerrada (en format virtual) que tenia per títol Vols ser científic/a? Tips per aconseguir-ho!, i una sortida dels alumnes de primer de batxillerat a la Facultat de Ciències de la UdG per poder veure de prop el món de la recerca.

A més, com cada any, s’organitza el concurs Mostra els teus experiments, obert a tot l’alumnat d’ESO i batxillerat. Vols saber com participar-hi? Consulta al professorat d’experimentals o clica el següent enllaç.