ESO (Educació Secundària Obligatòria)

Podeu trobar la informació institucional sobre l’ESO (Educació Secundària Obligatòria) aquí.
El Currículum oficial es pot consultar aquí.

A l’Institut sabem que és una etapa clau de les nostres vides, que va dels 12 al 16 anys i que permet accedir a estudis superiors (acadèmics o professionals), i orientar adequadament i amb llibertat la pròpia vida. Obtenir el Graduar Escolar no és un punt terminal sinó part del camí. A més, passi el que passi, a l’Espriu ningú queda “enrere”, abandonat. Ens hem fixat com a objectius l’excel·lència, la inclusió i l’atenció personalitzada.

• Currículum de l’ESO a l’Espriu
    • Optatives a l’Espriu. Descripció breu
    • Activitats extraescolars. Llista breu orientativa
      • “Speak up!” Mentoria social i cultural en anglès – Ampliació lingüística (Maxwell Academy)
      • Reforç escolar 3r i 4t d’ESO (L’Atzavara)
      • “Aprenc a organitzar-me”, suport emocional i d’actituds per 1r i 2n d’ESO (L’Atzavara)
      • Classes d’àrab (LACM)
      • Biblioteca escolar (Tot Oci)
    • Proves anuals per a completar els estudis de l’ESO (proves de compleció)

Amb relació al contingut i criteris d’avaluació, podeu consultar aquest quadre de les assignatures

Per més informació podeu consultar també la web “Estudiar a Catalunya”. Cliqueu  aquí.

Referència: versió 2.2 (3/5/23). CP. Aquesta pàgina pot quedar obsoleta un cop impresa