Jornada esportiva, musical i de cinema per tancar el trimestre

L’Espriu va tancar l’última jornada de classes abans de les vacances de Nadal amb un seguit d’activitats per a tots els grups. Els alumnes de primer d’ESO van agrupar-se en diferents equips, barrejant classes, i van fer un tastet d’esports: bàdminton, bàsquet, voleibol i tennis taula, entre d’altres. Els encarregats de vigilar que tot anés bé, assumint rols d’àrbitre, dinamitzador i fins i tot fotògraf per immortalitzar la jornada, van ser els nois i noies de quart d’ESO. Els alumnes de segon i tercer van assistir al concert de la Black Music Big Band Junior al Canal. Els de batxillerat van gaudir d’una jornada de cinefòrum. I l’alumnat de Cicles de Jardineria, SMX i GUIAMN van gaudir d’un Torneig de Futbol al Camp de Salt i d’activitats esportives a la Devesa. Va ser una matinal d’esportivitat, cultura i convivència.

Aquí teniu una petita mostra d’algunes de les imatges que van captar alumnes de quart en el transcurs de les activitats esportives amb primer d’ESO i altres fotografies de l’últim lectiu del 2022. Felicitats a tots per la feina feta!