Biblioteca escolar

La Biblioteca “Antoni Viñolas”, de l’Institut Espriu, és un ambient màgic, ple d’història i anècdotes. Actualment és gestionat per Tot Oci Educació a les tardes i durant tota la jornada esdevé un espai de treball, reunions, lectura, atenció a l’alumnat (segons un ús regulat des de l’aplicatiu de gestió “iEduca”). L’atenció extraescolar és un servei finançat per l’AFA (Associació de Famílies d’Alumnes) de l’Espriu.

Durant el curs passat i l’actual, 2020-22, s’està  revisant tot el fons documental i s’actualitzarà l’eina de gestió de biblioteques escolars amb e-Pèrgam.

Molts llibres estan a l’abast de l’alumnat del centre i es poden treure en préstec per quinze dies (2 llibres). Procurem tenir exemplars de les lectures obligatòries. La dinamitzadora de l’espai, Cristina Mangas, també pot atendre les vostres consultes i donar suport en les vostres tasques i recerques.

L’espai – que té en compte mesures de prevenció de la Covid-19 (mascareta + higiene + distància + ventilació) – compta amb aforament limitat que ajustem a les restriccions dictades pel Procicat. L’alumnat disposa de 8 ordinadors per treballar, a més d’imprimir documents (a un cost moderat). També ofereix connexió wifi per a treballar amb els equips personals

S’admeten donacions de llibres de lectura obligatòria perquè altres alumnes de cursos inferiors els puguin aprofitar. Consulteu-nos.

Servei: eBiblio, préstec de llibres electrònics en línia, ofert per Biblioteques de Catlaunya

Un llibre obert és un cervell que parla; tancat un amic que espera; oblidat, una ànima que perdona; destruït, un cor que plora.
Proverbi hindú.

Animem al jovent a agafar un llibre i a deixar volar la seva imaginació.
La lectura ens enriqueix, ens fa millors com a persones i també ens fa més lliures.