Beques i ajuts

Ajuts per a alumnat amb necessitat específica amb suport educatiu

• Es pot consultar (15/1/21) al tauler d’anuncis del centre (durant el temps previst per la normativa),  i haureu rebut un missatge al vostre correu electrònic, a partir del qual teniu 10 dies hàbils per presentar un recurs, si ho considereu oportú. Si no sortiu en el llistat, vol dir que la vostra beca encara s’està tramitant i haureu d’esperar.

Beca d’estudis postobligatoris

• Al tauler d’anuncis (15/1/21) del centre ja podeu consultar (durant el temps previst per la normativa) si us han concedit la beca d’estudis postobligatoris que vau demanar a principis de curs. Heu d’haver rebut un missatge al vostre correu electrònic, a partir del qual teniu 10 dies hàbils per presentar un recurs, si ho considereu oportú. Si no sortiu en el llistat, vol dir que la vostra beca encara s’està tramitant i haureu d’esperar.

Ajusts individuals de desplaçament

• Del 15 de març al 9 d’abril, pots demanar un ajut de desplaçament si:
      • Estudies ESO i vius a més de 3 km del centre.
      • Ets alumne del SIEI, de la Maçana, de la UEC o fas compartida amb un centre d’educació especial i vius a més d’1 km del centre
    • Podeu consultar les instruccions en aquest enllaç

Referències generals

Aquí poden trobar una informació genèrica del Departament d’Educació.