Ni una família sense menjar. Recollida solidària

Benvolgudes famílies,

Ens adrecem a vostès per invitar-los a participar en la recollida solidària d’aliments i material escolar “NI UNA FAMÍLIA SENSE MENJAR” que s’organitza des de l’Ajuntament de Roquetes i amb la qual col·labora el nostre institut.

Els productes que es demanen són:

–          Aliments envasats: llet, llegums, tomata fregida, oli, cereals, galetes, sucre, llet de continuació, puré infantil (potitos), farinetes (papilla).

–          Productes de neteja personal, bolquers, neteja de la llar i roba.

–          Material escolar: llapis, bolígrafs, carpetes, llibretes, motxilles…

La recollida es farà a l’ institut, els dies 28 i 29 (dijous i divendres d’aquesta setmana) en entrar al centre al matí, és a dir, a les 8’15.

Alumnat voluntari del programa de mediació escolar estarà situat i identificat als punts d’entrada de l’ institut i s’encarregaran de recollir i classificar el material. Per tant, es pot portar tot junt amb una sola bossa i entregar-la al punt de recollida.

Agraïm la vostra solidaritat en aquests temps difícils així com la vostra col·laboració en l’educació en valors dels nostres joves.