Exàmens oficials del Cambridge

Exàmens Oficials del “Cambridge University”

Aquest dissabte 14 maig hem celebrat els exàmens de KET i PET de La universitat de Cambridge aquí a l’Institut Roquetes.

Han participat alumnes del nostre centre de diferents edats, 9 s’han presentat al PET (Preliminary English Test) i 15 al KET (Key English Test).  Els exàmens de KET i PET son oficials de La universitat de Cambridge i reconegudes arreu del mon.

Els exàmens s’han celebrat aquí al nostre Institut ja que ara som un centre oficial dels exàmens de Cambridge.  Han vingut al centre l’equip d’exàmens de Cambridge de l’escola de Big Ben de Tortosa dirigits per Robert Keegan.

El dissabte hem vist algunes cares de nervis, principalment just abans de l’entrevista.  Ara, quant tot ja esta fet, quasi tothom ha comentat que ha sigut una experiencia bona i confien en els resultats.

Confiem que tots els nostres alumnes hauran aprovat els seus exàmens encara que no sabres els resultats fins al final de juny.   Oferir els exàmens de Cambridge al nostre centre ha sigut una iniciativa del departament de Llengües Estrangeres.  És la primera vegada que hem fet els exàmens de Cambridge, encara que confiem que no serà l’ultima.  Esperem que els alumnes d’anglès podran copiar l’exit dels nostres alumnes de francès que ja s’han examinat amb els exàmens oficials del departament d’exteriors de França, DELF.