Xerrada amb Jaume Copons

jcopons-e1455888607788

Els alumnes de 1r d’ESO han pogut gaudir avui d’una xerrada molt interessant amb l’escriptor i músic Jaume Copons, autor, entre d’altres obres, de En Caratallada i els altres (Editorial La Galera, 2011), el llibre que han llegit aquest curs.

Des de H. Bass, fins La companyia d’en Balta, passant per La ma negra o la sèrie d’Elvis Riboldi (tres volums), l’obra de Jaume Copons és ja un referent ineludible de la LIJ catalana i de la literatura en general, sense etiquetes.

La conversa d’avui, amena i distesa com sempre, ha tractat de la seva feina com a escriptor de novel·les i contes, com a guionista de televisió, com a creador de novel·les gràfiques i àlbums il·lustrats, i com a autor de cançons infantils.

Tot plegat en una hora i quart llarga que ha passat volant i que ha deixat els alumnes molt contents i amb ganes d’aprofundir en la lectura i el coneixement de tota la seva obra. Més fotos en el Facebook del centre.P2190151-minP2190117-min