Durant el darrer 2n Trimestre, a les classes de Tecnologia hem estat treballant amb projectes d’Arduino en grups.
La finalitat d’aquest treball era exposar els resultats finals a la fira del Cosmocaixa. El meu grup i jo vam treballar amb un projecte que consistia que, amb el bluetooth, podíem obrir i tancar una porta i un pestell.
El projecte el vam acabar justet justet, però finalment ens va quedar bastant be i el principal és que funcionava.
El meu grup i jo al començament d’aquest projecte no ens vam pensar que sortiria tant bé, i vam decidir de no anar a la fira. Finalment, al veure que el projecte estava prou ben elaborat, ens va donar una mica de llastima de no haver anat a exposar-ho al públic.
M’he sentit bastant motivat amb aquesta activitat, espero seguir així d’interessat amb la matèria, ja que al 1r Trimestre no m’agradava gaire.


