Dia de la Ciència a la URV

IMG-20151117-WA0004(2)Els alumnes de 2n de batxillerat van participar el passat 17 de novembre en els tallers científics oferits pel Campus de les Terres de l’Ebre de la URV.

L’objectiu de l’activitat era acostar la recerca que es realitza avui dia a la URV a l’alumnat que enguany finalitza els seus estudis de batxillerat i fer-ho de manera lúdica i entenedora.

La jornada va ser molt interessant i va permetre a l’alumnat aprendre i divertir-se alhora. Els alumnes del batxillerat científic i tecnològic van fer tres tallers i els del batxillerat humanístic i social tres de diferents:

BATXILLERAT CIENTÍFIC I TECNOLÒGIC

+ Taller “Les teves mans poden salvar una vida” (taller de Suport Vital Bàsic):

+ Taller “Estimulació dels sentits: vista, olfacte i gust”:

+ Taller “La recepta científica a l’àmbit de les biociències”

BATXILLERAT D’HUMANITATS I CIÈNCIES SOCIALS

+ Taller “ADE Treasure Hunt”

+ Taller “Realitats sonores augmentades”

+ Taller “Perduts pel Port. Descobrim el món del GPS i aprenem a gaudir‐ne”

Per finalitzar el matí, els alumnes van assistir també a la xerrada de clausura que va anar a càrrec del Dr. Josep Font Catafons, director del Departament d’Enginyeria Química de la URV.

IMG-20151117-WA0009 IMG-20151117-WA0007