Copa Cangur

participants_cangurAvui dijous, 28 de gener, dos grups d’alumnes de 3r i 2n d’ESO de l’Institut Roquetes han participat de forma molt brillant en la III Copa Cangur organitzada per la Societat Catalana de Matemàtiques.

Tot i que durant una bona part de la competició l’equip de Roquetes B ha anat en primer lloc i l’equip A en tercera, al final ambdós s’han vist superats per altres centres i no han pogut obtenir cap dels diplomes i trofeus reservats als tres primers instituts de les comarques de l’Ebre. Tanmateix, el treball i la concentració dels dos grups han estat més que meritoris.

Per altra banda, l’ambient del certament ha estat fantàstic, amb una molt sana rivalitat entre els 12 equips participants i una gran consciència per part de tothom -organitzadors, professors i alumnes- d’estar duent a terme una activitat molt engrescadora per als joves: jugar amb les matemàtiques i, alhora, posar en pràctica habilitats i destreses fonamentals per a la seva formació acadèmica i humana.

Enhorabona a totes i a tots! Heu fet una molt bona feina!

equip_a_xiques-min

equip_b_xics-min