Concurs de vídeos contra la violència masclista

premis2El passat dijous, dia 18 de desembre, vam assistir a la cerimònia de lliurament dels IV Premis de Curtmetratges contra la violència de gènere convocats per l’Oficina de Joventut del Consell Comarcal del Baix Ebre.

Els guanyadors dels primers premis en la categoria d’ESO i Batxillerat van ser, respectivament, alumnes de l’Institut Cristòfol Despuig i del Joaquín Bau, ambdós de Tortosa.

Tanmateix, la peça guanyadora del 2n premi en la categoria de Batxillerat va ser “No siguis el cadenat que tanca les seves portes“, realitzada pels nostres estudiants de 1r de Batxillerat Bochra Mahfoud, Pili Álvarez i Pau Albert Serret.

premis1

Bochra Mahfoud i Pili Álvarez amb el President del Consell Comarcal i altres autoritats

Aquesta edició dels premis ha registrat una gran participació, amb un total de 51 vídeos presentats. Entre els 18 curts finalistes projectats durant la jornada celebrada a l’Espai Patronat de Tortosa, hi estava també “No miris cap a una altra banda“, fet pels nostres alumnes de 3r d’ESO de Comunicació Audiovisual.