El passat divendres 4 d’abril va tenir lloc, amb la coordinació del Servei LIC d’Educació a Terres de l’Ebre, la 3a Trobada d’alumnat mediador a la Biblioteca “Mercè Lleixà”. Hi van participar alumnes de l’Institut Terra Alta de Gandesa i de l’Institut Roquetes de Roquetes.
Després de realitzar dinàmiques de coneixement i cohesió, l’alumnat mediador de 4t d’ESO de Roquetes ha explicat què és una mediació, a continuació els participants de Gandesa han fet un role-playing d’un cas pràctic.
També han reflexionat sobre el concepte i rols de l’assetjament, seguidament han analitzat un conflicte i han fet la posada en comú de les conclusions.
Per acabar han posat les seves valoracions en un arbre del desitjos. Ha estat una jornada profitosa per a tothom. Us en compartim unes imatges de mostra.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |


















