Una caminada solidària

Ahir diumenge, l’alumnat, el professorat i les famílies de l’escola i l’institut de Roquetes van fer una caminada lúdica des del poliesportiu fins l’Hort de Cruells com a cloenda dels actes organizats per recaptar fons per a la Marató de TV3 2016. Nosaltres hem col·laborat amb la venda d’entrades pel musical “Nits d’estiu” de la primavera passada (més de 700 euros) i la venda de nassos de pallasso durant aquesta última quinzena.

Entre tots dos centres educatius, hem pogut recollir 2,300 euros que serviran per finançar la investigació sobre l’ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Gràcies a tothom per participar-hi!