Una caminada de nassos

img_3552

L’Escola Marcel·lí Domingo i l’Institut Roquetes participen enguany de nou en els actes solidaris a benefici de la Fundació Marató de TV3 2016 i per això ho hem anat a explicar a Antena Caro aquesta setmana.

L’objectiu d’enguany és fer un “lipdub” a l’escola per continuar finançant la campanya “Per la Marató, nassos i somriures de pallassos“, la qual recapta diners mitjançant la venda de nassos de clown a 1 euro. Per això els nostres alumnes de 1r d’ESO participaran el dimecres 7 de desembre en la gravació del lipdub a l’escola i estaran venent nassos al pati fins el 16 de desembre .

En aquesta ocasió La Marató de TV3 lliurarà les donacions rebudes a diversos projectes d’investigació sobre els ictus i les lesions medul·lars i cerebrals traumàtiques. Aixií mateix, us recordem que els diners recollits amb la funció realitzada al mes de maig passat del nostre musical “Nits d’estiu” aniran també a parar íntegrament a aquest projecte.

Per això, un any més, us animem a participar en la caminada i xocolatada popular del dia 18 de desembre al matí. Hi haurà moltes sorpreses i es garanteixen somriures i bon ambient.

NO HI FALTEU!

HORA: 10 del matí      RECORREGUT: Des del Poliesportiu fins a l’Hort de Cruells, pel carrer Major