Estrena del musical “Nits d’estiu”

Inici-nits-estiuAhir, durant l’obertura de la Mostra de Teatre del Baix Ebre, vam estrenar a l’Auditori de Tortosa el musical que hem preparat enguany Joglaresca Teatre i el grup ROCKetes: NITS D’ESTIU.

Va ser tot un èxit GRÀCIES a tots els participants: l’alumnat que ha participat com a actors/actrius, músics, escenògrafs, maquilladors o perruquers; els professors i les professores que ho han organitzat -cadascú dins el seu àmbit i amb feines diverses- i el públic tan atent i càlid que vam tenir ahir.

La clau d’aquest només és una: el treball difícil i feixuc sovint, però ben fet durant moltes hores, l’energia fantàstica que vareu posar tots els participants damunt de l’escenari i el carretó d’il·lusió i de ganes de passar-s’ho bé que tothom ha fet servir durant l’obra.

La propera actuació, oberta a tot el públic -pares, mares, professorat, amics, famílies, resta de l’alumnat-, serà el proper 26 de maig, dijous, a les 7:30 de la tarde, al mateix Auditori de Tortosa.

Ja teniu la vostra entrada?

No us la podeu perdre!!!

PS; Teniu moltes més fotos al Facebook del centre.