Remise de diplômes DELF

El passat dimecres 30 de gener, va tenir lloc, al Teatre Auditori Felip Pedrell,  el lliurament de diplomes als alumnes que es van presentar a les proves del DELF SCOLAIRE que van tenir lloc a l’institut Joaquin Bau al mes d’abril de 2018.

Del nostre centre es van presentar de 4t d’ESO cinc alumnes i tots van obtenir el CERTIFICAT A2, i de 2n de batxillerat cinc alumnes obtenint  el CERTIFICAT DELF B1. Tots amb resultats molt satisfactoris. Enhorabona en especial a Mireya, Elena, Tatiana, Aida, Àlex, Neus, Ruth, Núria, Ivan  i Paula!

L’acte va ser presidit pel cònsol de França a Barcelona, Cyril Piquemal, el director de cursos de l’institut francès el Sr. Hervé Salaun, el director-adjunt  dels Serveis Territorials d’Educació a les Terres de l’Ebre, Marià Cano i la regidora de cultura i universitats de l’Ajuntament de Tortosa, Dolors Queralt.

Aquest any, l’INSTITUT ROQUETES ha estat un cop més, triat per fer  una representació francòfona interpretada per l’alumna Meritxell Fabregat de 2n d’ESO. La  interpretació del tema (i Je vole de Michel Sardou i Louane) va ser molt aplaudida, rebent les felicitacions de molts dels assistents.

El DELF Scolaire s’emmarca en un acord entre el Servei de Cooperació i d’Acció Cultural de l’Ambaixada de França i el Departament d’Ensenyament. Té el mateix valor que el DELF per a adults (tots els diplomes són idèntics) amb els temes adaptats als adolescents. Cada diploma avalua les quatre destreses lingüístiques: comprensió i expressió escrites, comprensió i expressió orals.