CAMPANYA: CAP XIQUET SENSE JOQUET

Benvolgudes famílies,
Ens adrecem a vostès per invitar‐los a participar en la XXII Edició de la campanya de joguines
“CAP XIQUET SENSE JOQUET” sota el lema “No es per les joguines, la teva solidaritat, els seus
drets”, que organitza Creu Roja Joventut i amb la qual col∙labora el… Llegeix més»

TREBALLS DE RECERCA PREMIATS PER LA URV

Les alumnes de batxillerat,  Aïda Ralda Baiges amb el treball “El garrofer, un arbre de la Mediterrània”, tutoritzat pel professor David Carles,  i Mayka Muntaner Vidal amb el treball “Les lesions més freqüents del rem”, tutoritzat per la professora Betlem Casanova,  han estat guardonades… Llegeix més»

Omnes, Omnia, Omnino

Segurament tothom ja ha vist algunes obres impressionants que han aparegut a l’exterior del nostre centre. Sabeu què significa el nou lema de l’Institut Roquetes? Qui n’és l’autor? I per què està en llatí? Descobriu-ho en aquesta presentació en Slideshare que explica què ha passat i per què.
Feu… Llegeix més»

Francesc Gonzalez Solé, premi treball de recerca

Francesc Gonzalez Solé  guanya un accèssit  als premis dels treballs de recerca de l’ Acadèmia de Ciències Mèdiques de Catalunya i Balears (filial de Tortosa i Terres de l’Ebre) pel seu treball de recerca fet el curs 12/13 a l’Institut Roquetes”.

“Francesc Gonzalez Solé és actualment… Llegeix més»

Xerrada sobre rèptils

El passat 20 de febrer els alumnes de 1r ESO van tenir l’oportunitat d’assistir a una xerrada sobre rèptils.
A més d’aprendre moltes coses sobre aquests éssers vius, van tindre l’oportunitat de veure i tocar animals com tortugues gegants, serps, llangardaixos i fins i tot una… Llegeix més»

Sorteig de l’Hotel-Spa l’Avellà

El dijous 13 de febrer a les 11h30 se celebrarà a la sala d’actes de l’Institut Roquetes el sorteig d’un pack per a dues persones a l’Hotel-Spa l’Avellà (casa de banys-Catí).
El pack inclou:
– 1 dia en pensió completa (1 nit i 3 apats al restaurant)
–… Llegeix més»