Primera trobada online Erasmus FINE

Realitzada la primera trobada europea del projecte Erasmus FINE que hem engegat aquest curs amb l’alumnat de primer i segon d’ESO sobre les Fake News.

Dijous, 6 de maig, vam contactar online amb l’alumnat participant de les escoles dels països integrants del projecte (Itàlia, Letònia i Alemanya) per fer una presentació de cada escola a nivell general i començar el primer treball conjunt, en petits grups internacionals, analitzant si una notícia que els presentàvem era o no una Fake News.

Malgrat els primers impediments tècnics que una trobada d’aquest tipus representa, l’experiència ha estat l’inici de la coneixença entre l’alumnat d’aquestes escoles. D’aquí a quinze dies ens tornem a trobar per seguir amb la feina començada.