Excel·lència en el Batxillerat

L’alumna del nostre centre Júlia Perarnau Moles va ser distingida amb el reconeixement d’haver obtingut una de les millors notes de les PAU 2013 a l’acte que va tenir lloc al Palau de Congressos de Barcelona el 19 de Juliol. Va recollir la distinció juntament amb la seva família i el director i la sotsdirectora de l’institut. La Júlia estudiarà Antropologia a la UAB.

Igualment, la Judit Prados i la Júlia van ser rebudes per l’Alcalde de Sabadell i el Regidor d’educació, juntament amb altres alumnes de Sabadell, per haver obtingut unes notes excel.lents en el seu batxillerat.

A totes dues moltes felicitats i molt bona sort!.

Júlia Perarnau

Judit Prados

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *