El nostre institut ha estat reconegut com a centre acreditat per projectes europeus Erasmus+.

Aquesta acreditació reconeix els centres amb una trajectòria contrastada en projectes d’èxit de cooperació internacional  amb altres centres i formació internacional pel professorat. L’acreditació actual garanteix que en els set anys vinents el centre organitzarà activitats de formació i intercanvi en l’àmbit europeu per l’alumnat i el professorat amb finançament atorgat per la unió europea.

En el nostre cas, inclourà formacions per l’alumnat de batxibac, alumnat que es presenta a la certificació de nivell de l’Escola Oficial d’Idiomes en anglès i alumnat d’alemany per poder fer cursos a França, Irlanda i Alemanya amb beques de mobilitat transnacional.

Igualment, professorat del centre, podrà accedir a períodes de formació i actualització de coneixements en altres països europeus i també períodes d’observació d’altres sistemes educatius de referència. Tot plegat reconeix l’objectiu d’internacionalització del centre, que ja compta amb un llarg treball en aquest sentit, i proveeix dels recursos necessaris per a l’assoliment de l’objectiu de transformació cap a un centre amb vocació europeista, de qualitat en l’ensenyament d’idiomes i innovador.