Distinció PAU 2014

L’alumne de segon de Batxillerat Adrià Luque Acera, amb un 10 com a nota d’expedient de batxillerat, va obtenir la màxima nota d’accés de les PAU de Sabadell, per la qual cosa va rebre un reconeixement públic.

La seva nota de l’examen de les PAU va ser 9,3 i la global 13,72 sobre 14 (tenint en compte la fase específica), motiu pel qual va ser un dels alumnes distingits amb les millors notes de les PAU 2014 de Catalunya, amb el lliurament d’un diploma en un acte que va tenir lloc a l’Auditori de Barcelona.

El Delegat Territorial del Vallès Occidental ha enviat al centre una felicitació per les notes de l’Adrià que hem de transmetre a la seva família.

Ens enorgulleix tenir alumnes com l’Adrià, no només pel seu gran rendiment acadèmic, sinó també pel seu perfil humà i el seu esperit lluitador. Moltes felicitats des del centre i molta sort en els estudis de Robòtica que començarà aquest setembre.

pau2014_1

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *