Ajuts per a alumnes amb necessitat específica de suport educatiu

Trobareu la sol·licitud i les instruccions per omplir-la en aquest enllaç: Beques NEE 2018-19

· Es pot presentar via internet o presencialment.

· Termini per presentar la sol·licitud: del 15 d’agost al 27 de setembre de 2018

Requisits generals:

• Alumnes que presenten necessitats educatives especials derivades de discapacitat o trastorn greu de conducta:

Presentar necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat o trastorns greus de conducta sempre que aquesta necessitat hagi estat acreditada mitjançant la documentació indicada (vegeu l’apartat documentació).

Excepcionalment, es podran concedir ajudes a alumnes menors de dos anys sempre que els equips corresponents certifiquin la necessitat d’escolarització primerenca per raó de les característiques de la discapacitat.

Estar escolaritzat en centre específic, en unitat d’educació especial de centre ordinari o en centre ordinari que escolaritzi alumnes que presenten necessitats educatives especials, que hagin estat creats o autoritzats definitivament com a tals per l’administració educativa competent, en la data d’acabament del termini
de presentació de sol·licituds.

Estar cursant algun dels següents nivells educatius: educació infantil, educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat, cicles formatius de grau mitjà i superior, ensenyaments artístics professionals, formació professional bàsica, programes de formació per a la transició a la vida adulta.

A més per obtenir el subsidi es requereix ser membre de família nombrosa de qualsevol categoria, d’acord amb la normativa vigent a 31 de desembre del 2016.

• Alumnes amb necessitat específica de suport educatiu associat a altes capacitats intel·lectuals:

Presentar necessitat específica de suport educatiu associada a alta capacitat intel·lectual sempre que aquesta necessitat hagi estat acreditada mitjançant la documentació indicada (vegeu l’apartat documentació).

Tenir complerts 6 anys d’edat a 31 desembre 2018.

Estar cursant algun dels següents nivells educatius: educació primària, educació secundària obligatòria, batxillerat, cicles formatius de grau mitjà i superior o ensenyaments artístics professionals.