3r ESO Certamen lectura en veu alta

El 4 de juny passat, els alumnes de 3r d’ESO de l’INS Pau Vila van ser els guanyadors de la XV edició del Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta, organitzat per Enciclopèdia Catalana.

L’Isaac Casas, el Roc Hurtado i el Roc Mañosa havien aconseguit arribar a la gran final després de superar el concurs intern del nostre centre i les eliminatòries de Quarts de final i Semifinals. La ronda definitiva, que tingué lloc al marc incomparable del Teatre Nacional de Catalunya (Barcelona), va comptar amb la presència dels millors lectors del país, que van acolorir el certamen amb la riquesa d’accents i parles d’arreu del territori. Una representació de l’institut, formada per professors, famílies i sobretot una vintena de companys entusiastes, van donar suport en tot moment als tres lectors.

En la categoria Tropa de Corsaris, corresponent a 3r i 4t d’ESO, els nostres representants van llegir fragments de la novel·la L’evolució de la Calpurnia Tate (Jaqueline Kelly), i van confirmar els mèrits que els havien conduït a la final. Després de les deliberacions del jurat, van resultar guanyadors. Més enllà dels premis materials, queda per al record la satisfacció de reconèixer la feina ben feta.

L’INS Pau Vila es congratula d’aquest reconeixement, i felicita un cop més el Roc, l’Isaac i el Roc, vencedors d’un concurs que, en la present edició del curs 2018-2019, havia engrescat més d’un miler d’escoles a participar.

L’enhorabona!