Substitució de fusteries i proteccions solars

Actualment estem portant a terme les obres de substitució de fusteries i proteccions solars per a la millora energètica a l’Institut Pau Vila. Tindran una durada aproximada de quatre mesos i consistiran en la retirada de les fusteries i persianes existents per unes noves fusteries amb trencament de pont tèrmic i  proteccions solars mitjançant lamel·les orientables.

Aquestes obres estan incloses al Pla Director d’infraestructures Educatives, que conté la planificació de les actuacions de construcció de nous centres i ampliacions però també les obres de rehabilitació, adequació i millora. Concretament, les obres d’aquest centre persegueixen millorar l’eficiència energètica i augmentar la confortabilitat de les instal·lacions.

Aquestes obres són finançades pel Fons Europeu de Desenvolupament Regional de la Unió Europea (FEDER), concretament dins del recurs REACT–UE, com a part de la resposta de la Unió a la pandèmia de COVID-19, i en compliment de l’objectiu específic donar resposta a les necessitats d’escolarització dels ensenyaments obligatoris o universals en el marc del dret a l’educació.

Podeu trobar més informació sobre la programació de totes les obres en infraestructures escolars finançades amb Fons REACT-UE en aquest enllaç.