Beques MEC 2025-26

BEQUES MEC 2025-26

S’ha obert la convocatòria d’ajuts per a l’alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu pel curs 2025-26. Consulta la convocatòria i fes la teva Sol·licitud.

Obert fins a l’11 de setembre el període per fer la sol·licitud d’Ajudes per alumnat NESE convocat pel Ministeri d’Educació, Formació Professional i Esports.

Aquesta ajuda va adreçada a: 

  •  Alumnes amb necessitat específica de suport educatiu derivada de discapacitat 
  • – Alumnes amb Trastorn greu de conducta o trastorn de la comunicació i el llenguatge 
  • – Alumnes amb trastorn de l’espectre autista 
  • – Alumnes amb altes capacitats.
Per acreditar que es compleixen els requisits d’accés a la convocatòria haureu de disposar i adjuntar els següents documents a la sol·licitud:
– Certificat de discapacitat igual o superior al 25 %
– Certificat mèdic dels serveis de salut sostinguts amb fons públics amb informe del diagnòstic.  
 Certificat dreconeixement de les NESE emès per l’equip psicopedagògic. 
 
IMPORTANT! Les famílies que presenteu l’ajuda per necessitat de reeducació pedagògica o del llenguatge heu de portar a oficines del Pau Vila en horari de 10:00 a 13:00h el document adjunt emplenat i signat pel centre psicològic o psicopedagògic on feu la reeducació