Informacions Inici Curs, Alumnes nous a 1r d’ESO

Benvolgudes famílies,

en primer lloc us volem donar la benvinguda  com a pares i mares d’alumnes del Pau Vila a la nostra comunitat educativa.

Us recordem que haureu de dur a terme la matrícula online entre el 13 i el 17 de juliol. Trobareu més informació i podreu descarregar-vos la documentació necessària en el següent enllaç: Documents matrícula 1r d’ESO 2020-21

Volem fer-vos arribar informacions importants de cara a l’inici del curs 20-21 en què els vostres fills i filles cursaran 1r d’ESO:

– Llibres. El llistat de llibres el trobareu a la pàgina web de l’institut. Podeu comprar els llibres a través d’Abacus o fer servir el sistema de reutilització de llibres d’IDDINK. També hi ha la informació sobre el pagament del llibre digital de tecnologia i educació física.

– Llistats de grup. Les llistes amb el repartiment de l’alumnat per classes estaran penjades al vestíbul de l’institut a partir del dimarts 8 de setembre al matí.

– Tasques d’estiu. Cada centre adscrit ha proporcionat les feines d’estiu, consensuades amb el nostre institut. Per l’alumnat de les escoles no adscrites, adjuntem un enllaç amb una proposta. De totes maneres, si el vostre centre de procedència us ha enviat feines, prioritzeu les de la vostra escola. Enllaç tasques d’estiu 6è Pau Vila 20-21.

– Reunió de famílies. Està prevista una reunió de famílies entre la tarda del dimarts 8 i el dimecres 9 de setembre. Més endavant us informarem si serà de caire presencial o telemàtica i com organitzarem els torns.

– Inici de classes. El dia 14 de setembre a les 9h del matí es farà la rebuda de l’alumnat de primer al pati de l’institut. Després aniran amb el tutor o tutora a l’aula fins les 11h. aproximadament, que sortiran al pati. En tornar de l’esbarjo, començaran les classes fins les 14.30h. No cal portar els llibres, però sí l’estoig. El dimarts 15 de setembre començaran les classes segons l’horari habitual de 8:00h a 14:30h.

– Extraescolars. Trobareu tota la informació de les extraescolars que ofereix l’AMPA a ampadelpauvila.org.

Aprofitem per desitjar-vos un bon estiu i agrair la confiança que heu dipositat en el nostre centre.

Cordialment,

Josep Lluís Navarro Garcia