Gimcana 1r i 3r d’ESO, TEI

Aquesta setmana l’alumnat de 1r i 3r d’ESO ha participat en una Gimcana organitzada per l’alumnat de 3r, al Parc Central i Parc Catalunya com a cloenda del projecte TEI.

Durant el curs, han gaudit d’activitats de tutoria en què s’ha tractat la prevenció de l’assetjament i la funció dels tutors/es TEI.  Han fet trobades, on l’alumnat de primer ha compartit amb els tutors de tercer les seves creacions literàries i artístiques del projecte de català “LL9”. D’altra banda, han realitzat activitats per treballar el vincle i la cohesió, com ara el “Joc de l’Oca” on tutor i tutoritzat s’han pogut conèixer a través de preguntes, i han fet intercanvis de correus electrònics per establir un canal de comunicació i proximitat.

Aquest ha estat un curs excepcional, condicionat per la COVID, però gràcies a la implicació del professorat i l’alumnat hem pogut posar en marxa les activitats TEI i hem pogut gaudir-les.

Cliqueu AQUÍ per veure totes les fotos i vídeos.