Dinamització de la biblioteca de Gràcia per alumnes de quart d’ESO

Aquesta setmana, els nostres alumnes de Q d’ESO comença  el projecte de dinamització de la Biblioteca de Gràcia que consta de tres possibilitats: JUGA i APRÉN i ENDINSEM-NOS A LA XARXA i CONTA-CONTES.

El projecte de JUGA i APRÈN s’adreça als nostres propis alumnes i als nens i nenes de les escoles adscrites. Es pretén treballar aspectes d’acompanyament i suport a l’escolarització. El plantejament d’aquest s’emmarca dins els objectius següents:

◎      desenvolupar les funcions psíquiques de la percepció, la memòria, la imaginació, la intel·ligència…

◎      Proporcionar un ambient d’integració social, de socialització, de seguretat emocional en què els infants se sentin a gust.

◎      Potenciar els valors de respecte, tolerància, justícia i igualtat.

◎      Assolir coneixements significatius als ulls dels infants.

Tindrà lloc cada dimecres de 17:00 a 18:00.

El projecte ENDINSEM-NOS A LA XARXA s’adreça a la gent gran del barri. Es pretén fomentar la relació entre joves i gent gran potenciant els valors de respecte, tolerància, intercanvi, mutu enriquiment…, alhora que s’ajuda  la gent gran en  l’ús eficient de les noves tecnologies. Es farà cada dijous de 17:00 a 18:00.

El  projecte CONTA-CONTES, també s’adreça  als nostres propis alumnes i als nens i nenes de les escoles adscrites. Aquest pretén fomentar l’hàbit de la lectura entre nens petits. A tal efecte, els alumnes voluntaris prepararan diverses sessions en què els nens i nenes seran els autèntics protagonistes. Més endavant us informaren del calendari, s’està preparant

RECORDEU!

JUGA i APRÈN: Dimecres de 17:00 a 18:00