Concurs dibuix CASSA

Els membres del jurat del 31è Concurs de Dibuix CASSA s’han reunit per escollir les obres premiades al curs 2017-2018. Enguany, hi han participat una cinquantena d’escoles dels municipis de Sabadell, Santa Perpètua de Mogoda, Parets del Vallès, Palau-solità i Plegamans i Sant Quirze del Vallès.

Els primers premis guanyaran una bicicleta i, els segons, un patinet. Els accèssits s’emportaran uns altaveus bluetooth. Les escoles dels principals premiats rebran també un val per a material escolar. I tots els finalistes, un detall sorpresa.

Del nostre centre, Arnau Blanco i Clàudia Vàzquez, primer premi i accèssit, respectivament, del premi de dibuix de CASSA. El lliurament de premis serà el proper dijous 22 de març.

Enhorabona!