Anem al teatre!

Aquestes dues darreres setmanes, el Seminari de Llengua i Literatura Catalanes ha realitzat les tradicionals sortides al teatre, per acomplir l’objectiu que els estudiants del Pau Vila experimentin de primera mà la màgia del teatre.

El passat dia 24 d’octubre els alumnes de 2n de Batxillerat van assistir a la representació de Terra baixa, el gran clàssic d’Àngel Guimerà. L’obra, que es va poder veure a Ca l’Estruch de Sabadell, és una de les dues lectures preceptives d’aquest curs.

Per altra banda, els alumnes de 1r de Batxillerat van desplaçar-se fins al Teatre Poliorama de Barcelona per assistir a la representació d’Invasió subtil, peça teatral que adapta alguns dels millors contes de Pere Calders.