Young Volcandpark

2011-2012

Logo Volcandpark_PETITYOUNG VOLCANDPARK

1r Congrés Europeu d’Estudiants en Espais Volcànics Protegits

El Young Volcandpark ha estat un congrés adreçat als estudiants que viuen en territoris volcànics protegits. El seu objectiu principal ha estat reunir estudiants de primària i secundària per analitzar els problemes, els beneficis i el patrimoni natural del seu entorn. Les escoles i els instituts de la Garrotxa han estat treballant sobre el vulcanisme i el congrés. S’han plantejat qüestions i idees com ara com es relacionen els alumnes locals amb el seu entorn volcànic, quins avantatges o desavantatges té viure en una zona com aquesta, o què es podria millorar. Un grup d’alumnes del nostre institut, com a activitats del treball de recerca de 4t d’ESO, van elaborar fins a 4 itineraris per conèixer les característiques geològiques, naturals, paisatgístiques i d’ús humà del Parc Natural de la Zona Volcànica de la Garrotxa.
Podeu veure el treball clicant el següent enllaç

Professorat responsable: Jesús Gutiérrez

Alumnat: Núria Calzas, Guillem Coromina, Jordi Galobardes, Nerea García, Ariadna Iglesias, Albert Nebot, David Lizardo, Jaume Prat, Mireia Pujol, Mar Reixach, Mireia Ribera, Alba Sánchez, Arnau Suñé, Aina Vidal i Maria Vilanova.