Taller d’estudi

L’Ajuntament d’Olot, mitjançant el Pla Educatiu d’Entorn, ofereix uns tallers d’estudi assistit (TEA) als instituts. Aquests tallers són totalment gratuïts per als alumnes de l’institut.

L’institut es compromet a vetllar perquè el taller funcioni com a ajuda en l’aprenentatge.

Normativa:
  1. L’assistència és obligatòria (més de tres dies sense assistir al TEA i sense justificar- ho, l’alumne en pot quedar exclòs).
  2. És obligatori portar el material per a treballar i/o estudiar.
  3. Cal respectar els companys i els monitors.
  4. Cal respectar el material de l’aula.
  5. Es prega la màxima puntualitat.

Inscripció:

Imprimeix el document que trobaràs en el següent enllaç: Full de sol·licitud i torna’l al centre degudament signat.

Horaris:
Dilluns Dimarts Dimecres Dijous
16.00h a 16.45h 16.00h a 16.45h 16.00h a 16.45h 16.00h a 16.45h
16.45h a 17.30h 16.45h a 17.30h 16.45h a 17.30h 16.45h a 17.30h

Preguntes freqüents:

Com ho he de fer per inscriure’m al TEA?

Molt senzill, s’ha de demanar un full de sol·licitud al tutor o imprimir el que hi ha a l’enllaç d’aquesta pàgina, i tornar-lo signat pels pares i per l’alumne.

Quan puc començar a anar al TEA?

Les incorporacions al TEA es fan en el moment del curs que sigui necessari.

Com sé si puc començar a anar al TEA?

El tutor/a t’ho indicarà.

Què passa si incompleixo les normes del TEA?

El funcionament del TEA té el seu propi reglament intern. La monitora t’informarà de la normativa i les conseqüències que es deriven del seu incompliment.

Què és l’informe de valoració del TEA?

Cada trimestre arribarà a casa, juntament amb les notes, un informe del TEA. Aquest informe l’elabora el monitor del taller.

Què es valora en l’informe dels monitors del TEA?

Els monitors valoren la puntualitat, el respecte cap als altres, els hàbits escolars, el respecte de les instal·lacions, l’assistència, el comportament…