Taller d’estudi

L’Ajuntament d’Olot, a través del Pla Educatiu d’Entorn, ofereix uns TALLERS D’ESTUDI ASSISTIT, totalment gratuïts, als alumnes dels instituts. Cal, però, comprometre’s i complir una sèrie de compromisos.

Hem pensat que el vostre fill podria beneficiar-se d’aquest Taller i us demanem que llegiu la present circular i la retorneu a l’institut degudament signada.

L’institut es compromet a vetllar perquè el Taller funcioni com a ajuda en l’aprenentatge.

Monitora del TEA:

Cèlia Mayans.

Data d’inici del TEA:
dilluns 2 d’octubre de 2023.
Data final del TEA:

dijous 7 de juny del 2024.

Normativa
      1. L’assistència és obligatòria. Si s’acumulen més de tres dies sense assistir al TEA i sense justificació, l’alumne en pot quedar exclòs.
      2. És obligatori portar el material i ordinador per a treballar i/o estudiar.
      3. Cal respectar els companys i els monitors.
      4. Cal respectar el material de l’aula.
      5. Es prega la màxima puntualitat.

Inscripció:

Imprimeix el document que trobaràs en el següent enllaç: Full de sol·licitud i torna’l al centre degudament signat.

Horaris
Dilluns
Dimarts
Dimecres
Dijous

Franja horària

1r i 2n ESO

15.45h a 16.45h 15.45h a 16.45h 15.45h a 16.45h 15.45h a 16.45h

Franja horària

3r i 4t  ESO

16.45h a 17.45h 16.45h a 17.45h 16.45h a 17.45h 16.45h a 17.45h
Preguntes freqüents:
Com ho he de fer per inscriure’m al TEA?

Molt senzill, s’ha de demanar un Full de sol·licitud al tutor o imprimir el que hi ha a l’enllaç d’aquesta pàgina, i tornar-lo signat pels pares i per l’alumne.

Quan puc començar a anar al TEA?

Les incorporacions al TEA es fan en el moment del curs que sigui necessari.

Com sé si puc començar a anar al TEA?

El tutor/a t’ho indicarà.

Què passa si incompleixo les normes del TEA?

El funcionament del TEA té el seu propi reglament intern. La monitora t’informarà de la normativa i les conseqüències que es deriven del seu incompliment.

Què és l’informe de valoració del TEA?

Cada trimestre arribarà a casa, juntament amb les notes, un informe del TEA. Aquest informe l’elabora la  monitora del taller.

Què es valora en l’informe dels monitors del TEA?

La monitora valora la puntualitat, portar el material per treballar, el respecte cap als altres, els hàbits escolars, el respecte de les instal·lacions, l’assistència, el comportament…