Pla de llengües estrangeres

2007-2010

El departament d’anglès de l’Institut ha participat en el Pla experimental de llegues estrangeres i millora de la competència oral de l’alumnat amb el projecte Let’s Talk “ Millora de la competència comunicativa general de l’alumnat en llengua anglesa en especial incidència en les competències de producció, recepció i interacció oral

Aquest projecte s’ha aplicat durant el trienni 2007-2010. Tot el professorat d’anglès del centre hi ha estat implicat. Durant el curs 2008-2009 el centre ha tingut una auxiliar de conversa en llengua anglesa.

Durant aquest període s’han fet nombrosos vídeos orals i gravacions i els alumnes han representar diversos esquetxos en anglès.

L’institut també ha participat en la mostra de teatre en llengua anglesa que s’ha realitzat al Teatre Principal d’Olot juntament amb els altres instituts de la comarca.