Erasmus+

2021-2027

L’Institut Montsacopa ha participat en molts intercanvis i estades lingüístiques al llarg dels anys. A més, des del 2014 és l’únic institut de la comarca que ofereix el Batxibac o Batxillerat francès. En el nostre centre donem molta importància a l’aprenentatge de les llengües estrangeres. És per això que aquest curs 2020/21 hem fet un pas més i hem decidit internacionalitzar l’institut participant en projectes de mobilitat internacional Erasmus+. Aquests projectes estan cofinançats pel programa Erasmus+ de la Unió Europea i ens permeten realitzar estades a l’estranger tant per l’alumnat com pel professorat. A més, ofereixen la possibilitat d’establir vincles amb altres centres. Així doncs, apostem per millorar competències transversals de creixement personal i aprenentatge al llarg de la vida.

Institut Montsacopa has taken part in many exchanges and linguistic stays throughout the years. Moreover, since 2014, it is the only centre in our region which offers ‘Batxibac’, the French Baccalaureate. In our institution we highlight the importance of learning foreign languages. For this reason, in the current school year 2020/21 we have moved forward and we have internationalised the high school by participating in the Erasmus+ international mobility projects. These projects are partially financed by the European Union and allow both teachers and students to carry out stays abroad. In addition, they offer the possibility of establishing bonds with other centres. Thus, we support the improval of cross curricular competencies of personal growth and lifelong learning.

Erasmus Policy Statement (21-27)

Educació Escolar

Educació Superior

Professorat

Acreditació Erasmus+. Setembre 2023

L’any passat vam obtenir l’Acreditació Erasmus en l’àmbit d’educació escolar i ara ens ha arribat el cartell que ho certifica. Ja el podeu veure penjat a la porta principal de l’institut.

Us recordem que l’acreditació ens permet obtenir fons europeus participar en projectes Erasmus+ i realitzar mobilitats més fàcilment.

ErasmusDays 2023. Octubre 2023

Els dies 10 i 11 d’octubre vam celebrar els ErasmusDays. Vam compartir experiències per fer arribar l’ Erasmus+ a tota la comunitat educativa. Durant el matí alguns alumnes que han participat en mobilitats van compartir la seva experiència amb tot l’alumnat de 3r i 4t d’ESO. A la tarda va ser el torn del professorat que va realitzar cursos de formació aquest estiu. Finalment, el dia 11 les dues alumnes del CFGS de Tècnic d’Educació Infantil que estan realitzant les seves pràctiques a Itàlia es van connectar amb l’alumnat de cicles formatius.

Gràcies a l’alumnat SIEI i a l’alumnat de l’Optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO per ajudar-nos amb l’exposició i el photocall.

rbt