Amb mirada matemàTICa

2010-2012

ambmiradaAmb mirada matemàTICa

Després d’haver participat durant dos cursos el projecte Còrdova, Múrcia i Olot, una mica més a prop i seguint en la mateixa línia, hem format una xarxa de centres amb el projecte Amb mirada matemàtica el qual forma part del programa ARCE del Ministerio de Educación, i promou les xarxes de centres escolars que ja hagin participat anteriorment en un projecte d’agrupacions escolars.

En aquest nou projecte, hi hem participat els centres IES Los Realejos de Los Realejos (Tenerife), l’IES Bajo Guadalquivir de lebrija (Sevilla), L’IES Blas Infante de Còrdova, el SI Serra de Noet de Berga (Barcelona) i l’INS Montsacopa d’Olot (Girona)

Ha tingut una durada de dos cursos (2010-2012) en què s’han treballat les Competències Bàsiques de l’ESO dins l’àrea de Matemàtiques. Els alumnes dels centres implicats han estat comunicats mitjançant una xarxa social amb el professorat i han usat una gamma important d’eines Web 2.0 per a la generació de continguts i s’ha fet difusió de materials produïts i de l’experiència. La metodologia integradora ha facilitat que cada alumne desenvolupi els seus potencials.

També s’ha dut a terme una trobada amb tots els alumnes que han participat acitvament en totes les activitats, durant el juny de 2012 a Santiago de Compostel·la.

Professorat responsable: Montse Gelis i Vicenç Masdemont

Alumnat: Mireia Suñer, Arnau Abel, Albert Nebot, Marina Sánchez, Laia Coma, Pau Caballero, Bernat Ribó, Èric Yeste, Maria Vilanova, Sílvia Padrosa, Alicia Chamorro, Marc Casanova, Mireia Ribera, Sandra Soltillo, Marta Subirà, Robert Herrero, Helena López, Laia Soler, Anna Carrillo, Gemma Codina, Iria Colomé, Mar Reixach, Jordi Galobardes i Raquel Fernández.