Preinscripció i matrícula ESO

Sant Jordi 2021

IX concurs literari

Els departaments de llengua catalana i literatura, llengua castellana i literatura, llengua anglesa i llengua francesa convoquen un concurs literari per celebrar la diada de Sant Jordi.

Bases del concurs literari

V concurs de booktrailer

La comissió de biblioteca convoca el 5è concurs de booktrailer per celebrar la diada de Sant Jordi.

Bases del concurs de booktrailer

Trobades virtuals del projecte Erasmus+ Go Green

Durant el mes de març hem realitzat dues trobades virtuals del projecte Erasmus+ Go Green.
El 8 de març, coordinats per Bulgària, vam treballar les catàstrofes naturals més rellevants de cada país participant. En el nostre cas, les alumnes que ens representaven van escollir el temporal… Llegeix més»

Cartes de la Gran Guerra

Durant el segon trimestre, l’alumnat de 4t d’ESO ha treballat el context i el desenvolupament de la Primera Guerra Mundial. Els departaments de socials i de llengua catalana, s’han unit per realitzar una tasca d’avaluació que ha consistit en la creació d’una carta, talment com… Llegeix més»

“Sonia Delaunay”. Artista de les Avantguardes

Amb els alumnes de 1r d’ESO vam treballar l’obra de l’artista i dissenyadora russa Sonia Delaunay.
Va ser una de les precursores de les avantguardes artístiques, juntament amb el seu marit Robert Delaunay; tots dos són precursors de l’art abstracte i creadors de l’anomenat: “Simultaisme”.
L’art abstracte… Llegeix més»

DRAW IT!

This is an English class activity in which some third year students have participated and the main objective is to make an oral presentation about themselves. The previous step is to show their personal details, tastes and preferences through drawings, which provide striking visual impact.… Llegeix més»

Logo guanyador de Mediació

Des del centre, i especialment des de l’equip de Mediació, volem agrair la col·laboració de tots aquells que hàgiu participat tant en el disseny del logo com en la votació.
Aquest és el logo escollit per representar el projecte de Mediació de l’institut Montsacopa.
La nostra enhorabona… Llegeix més»