Tens Insta? #Explicaunllibre.

Maria Casals amb companys i companyes de classe van a la Conselleria de Cultura per rebre el premi del concurs “Tens Insta? #Explicaunllibre”.

Joves i més 2019

Els alumnes Llibertat Beà, Clàudia Oliveras i Èric Turon de 4t d’ESO del nostre institut han estat premiats al “Premi JOVES I MÉS 2019” que convoca l’Ajuntament d’Olot.
Aquest premi s’adreça a tot el jovent dels instituts d’Olot que hagi cursat estudis de 4t d’ESO durant… Llegeix més»

La felicitat de la Fatu i en Hamidou

Els alumnes de l’institut Montsacopa van participar en el concurs literari que organitza Amics de la UNESCO de Barcelona.
En aquesta XV edició els alumnes de 1r ESO, la Fatu i en Hamidou Sillah, han guanyat el tercer premi en la categoria de llengües d’origen.
El tema… Llegeix més»

English day 2019

3rd ESO students did a great job monitoring Primary School pupils in the English Day 2019. They gave instructions in English to boys and girls who played several games during three hours.
All participants laughed, thought, read and spoke in English.
Our students had already participated in… Llegeix més»

Participació a la VIII Mostra de poesia

El passat divendres 10 de maig, els alumnes de primer de batxillerat de l’assignatura de Literatura universal van anar a Figueres, a l’espai “CATE”, a fer una activitat cultural: participar a la VIII mostra de poesia a secundària de les comarques gironines. Els participants, amb… Llegeix més»

Intercanvi amb Bèlgica

Del 24 al 30 d’abril vam realitzar la segona part de l’intercanvi amb Bèlgica. Els alumnes de 1r de Batxillerat que hi participen van conviure durant una setmana amb alumnes de l’institut Damiaaninstituut d’Aarschot. Vam visitar ciutats com Gant, Bruges i Brussel·les, vam fer un… Llegeix més»

Tertúlies literàries.

Durant aquest últim trimestre, hem dut a terme unes tertúlies literàries en què han pogut participar, de manera voluntària, tots els alumnes del centre. N’hem fet una amb els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, amb el llibre de J.Martín i J.Ribera, “Els… Llegeix més»

Sant Jordi 2019

Memorial Miquel Vilanova, concursos literari i artístic.

Tarda de Jocs al barri de Sant Miquel.

Les alumnes de segon d’Educació Infantil van dinamitzar un conjunt de jocs per a infants de 0 a 6 anys a la plaça de Sant Miquel.
D’aquesta manera culminava la realització d’un projecte del Mòdul del “Joc infantil” centrat en diferents actuacions i necessitats d’aquest barri.
Per… Llegeix més»