Fira STEAMakers

El passat divendres 28 de maig, dins els actes de Robolot, es va celebrar la Fira STEAMakers.
El muntatge es va fer al mateix lloc on es fa el mercat dels dilluns, davant l’ajuntament d’Olot. Un gran nombre d’alumnes del nostre centre, conjuntament amb altres joves… Llegeix més»

Let’s create art

L’alumnat de 4t d’ESO hem treballat l’art contemporani. Hem realitzat la tasca conjuntament a les matèries de socials i d’anglès per conèixer les obres d’art i els estils artístics dels segles XVIII, XIX i XX. Hem triat una obra, n’hem identificat els elements i els… Llegeix més»

Orientolot 2021

Dilluns 12, dimarts 13 i dijous 15 d’abril es va celebrar l’ORIENTOLOT. Una activitat adreçada als alumnes de primer d’ESO amb l’objectiu de donar a conèixer les curses d’orientació. Aquest any i degut a la situació de pandèmia no es va… Llegeix més»

Problemes Physicat

El passat mes de març els alumnes de 4t B de l’Institut Montsacopa van participar en la 3a edició del  concurs Physicat.
Physicat és un concurs de problemes de física adreçat a alumnes de secundària. El concurs consisteix en la resolució de problemes en què… Llegeix més»

The Haiku. St George’s Day

The Haiku is a form of Japanese poetry dating back nearly a thousand years. Focusing on nature, a haiku must be exactly 17 syllables in length. This poem is meant to give the reader a pure snapshot of the subject.

The students in the 3rd year of ESO wish you a happy St George’s Day with a sample of their writings. We hope you like them!

English Department. INS Montsacopa 2020-2021

Relats de vida

Durant el segon trimestre, a la matèria de ciències socials, l’alumnat de 3r d’ESO vam treballar la immigració i diversitat cultural. Vam haver de realitzar una entrevista a algú conegut que hagués migrat fins o des de Catalunya ja fos per motius de feina, buscant… Llegeix més»