Ja han arribat els estudiants polonesos a Olot

Aquesta setmana hem iniciat la primera part de la mobilitat Erasmus+ amb alumnes de l’institut V LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE im. JANA PAWŁA II de Torun, Polònia. Aquesta mobilitat compta amb dotze alumnes polonesos i dotze alumnes de 4art d’eso del nostre institut i forma part del… Llegeix més»

Esperant Mr. Bojangles

El divendres 1 de març, els alumnes de 1r de batxillerat varen assistir al teatre Poliorama de Barcelona per veure la representació teatral Esperant Mr. Bojangles, protagonitzada per Sílvia Abril, Lluís Villanueva –l’entranyable Ramon de la mítica sèrie Plats bruts− i Lua Amat, jove promesa… Llegeix més»

Jornada MOTins. Festival MOT 2024

El passat 22 de febrer, dins el marc del Festival MOT 2024, va tenir lloc aquí a Olot la Jornada MOTins, que aquest any celebrava la seva
10a edició, titulada Des de dins, la literatura i el jo. Com és habitual, consisteix en una matinal dedicada… Llegeix més»

Viatges. Febrer 2024

Berlín. 2n de Batxillerat
Madrid. 1r de Batxillerat
Itàlia. 4t ESO
Irlanda. 2n i 3r d’ESO
Esquiada a Andorra. 1r, 2n i 3r d’ESO

“Set de dignitat”, primer fruit del 30XATU

Des del passat divendres, 2 de febrer, i fins al 3 de març, es pot visitar l’exposició «Set de dignitat. Històries humanes homologables», a Can Trincheria d’Olot, amb entrada gratuïta. És el primer fruit del projecte 30XaTU.
Es tracta d’una mostra que neix com a treball… Llegeix més»

La imatge i els joves

El Doctor Nemrod Carrasco, guionista filosòfic de la coneguda sèrie Merlí, professor de filosofia de la Universitat de Barcelona, vindrà a l’Institut Montsacopa per dialogar amb els alumnes de segon de batxillerat: els dedicarà una xerrada sobre la relació entre els joves i la… Llegeix més»