Ja som Escola Verda!

El 26 de novembre ha tingut lloc la XIX Trobada d’Escoles Verdes al Museu de la Ciència, Cosmocaixa Barcelona, on la Consellera d’Acció Climàtica, Alimentació i Agenda Rural, la Sra. Teresa Jordà i Roura i el Conseller d’Educació, el Sr. Josep González Cambray, han lliurat els 78 nous distintius als centres educatius que s’incorporen a la Xarxa d’Escoles Verdes.

En representació del nostre centre, han assistit a l’acte l’alumne de 4t ESO i membre de l’equip impulsor, Javi Bailly, el seu pare Fco. Javier Bailly i la coordinadora d’EV Mercè Cartañà. Per celebrar-ho, l’equip impulsor d’alumnes i professors, hem muntat una minifesta el dilluns 5 de desembre a l’hora del pati de 10 a 10:30! Hi esteu tots convidats!

Mercè Cartañà